U bent hier: Nieuws & referenties » CONVERSATION MANAGEMENT + DIGITALE STRATEGIE KORTRIJK XPO

Wat houdt me bezig

CONVERSATION MANAGEMENT + DIGITALE STRATEGIE KORTRIJK XPO

September 2013 - augustus 2016 1 september 2016

Zowel voor Kortrijk Xpo corporate (verhuur hallen, Meeting Center) als voor Organizations (eigen organisatie beurzen) het digitale en online verhaal uitwerken.

Steeds vertrekkend vanuit succesvolle websites die voldoende CTA (Call to action, of actietriggers) bevatten en die leiden tot conversies. Via elk mogelijk online kanaal (al dan niet in eigen beheer) zorgen voor trafiek en conversie naar de website en uiteindelijk beursdeelname of -bezoek. 

Ondersteuning externe organisaties in Social Media, Facebook campagnes en advertenties. 

aanbeveling Kortrijk Xpo

Eigen beurzen =

  • Velofollies
  • Bedrijvencontactdagen
  • Wij Trouwen
  • TuinXpo
  • FugareTavi
  • The Hair Project (opstart)
  • HR Xpo
  • Infopol
  • Xpo112
  • ARCHITECT@WORK
  • Sign2Com
  • E-Commerce Xpo (opstart)
  • Interpom primeurs
  • BouwXpo (opstart)
  • Prototyping (opstart)
  • Meatexpo
  • Broodway
  • DIY, Home & Garden
  • Anido
  • Tavola
  • Intrafood

terug naar overzicht