U bent hier: Nieuws & referenties » LANCERING ONLINE MONITORING

Wat houdt me bezig

LANCERING ONLINE MONITORING

Ben jij even benieuwd als mij? 12 december 2016

Ik geef toe, ik ben een nieuwsgierig aagje. Dus weet ik precies wat er over mij, mijn diensten en mijn klanten geschreven wordt. 

En daarvoor gebruik ik zelf een krachtige tool: Obi4Wan. Via complexe zoekopdrachten kan ik achterhalen wat er online verschijnt over... ja eigenlijk alles wat relevant kan zijn. Eigen vermeldingen, maar ook die van concurrenten, sector trends en zelfs geografisch.

De resultaten van die zoekopdrachen bieden heel wat inzichten, maar vaak ook een directe lead;

Wanneer iemand op twitter advies vraagt over 'coole displays' of 'karton beursmeubilair', dan kan ik met de @beelite account daar handig op inspelen. En wanneer iemand een recensie achterlaat over Chez Koen, dan zal ik dat achterhalen. Een goeie recensie? Die mag gedeeld worden! Een mindere recensie, daar gaan we op reageren en feedback vragen. Wordt er ergens iets gedeeld over JIT 2.0, dan zullen ze bij Korazon daar benieuwd naar zijn. 

Er is dus geen organisatie, hoe groot of klein dan ook, die hier niets mee kan aanvangen. 

vandaar de lancering van Online Monitoring voor minder dan €2 per dag.

LEES MEER

 

terug naar overzicht