U bent hier: Nieuws & referenties » Matexpo 2017

Wat houdt me bezig

Matexpo 2017

Online marketing gericht op bezoekerswerving 10 september 2017

Na een succesvolle samenwerking voor Matexpo editie 2015, mocht ik deze keer wat intensiever meewerken dan enkel maar als conversation manager. Naar aanloop van editie 2017 werd een online marktetingcampagne opgezet, gericht op extra bezoekerswerving.

Na marktonderzoek bleek dat we onze doelgroep vooral via Facebook konden bereiken, en met behulp van gerichte en gesegmenteerde advertenties konden we heel wat conversies meten. Ook via Google adwords bereikten we heel wat nieuwe bezoekers.

Uittreksel uit het slotbericht van Matexpo 2017:

"Matexpo kende een topeditie. Enkele cijfers: 41.414 bezoekers t.o.v. 39.335 in 2015 én meer 360 exposanten"

"De 37e editie van Matexpo was bijzonder geslaagd. Uit de eerste reacties van bezoekers en exposanten bleek alvast heel veel enthousiasme. Het is duidelijk dat de bouwsector stilaan uit haar dal kruipt. En dat vertaalt zich in een betere verkoop van machines en bouwmaterieel."

terug naar overzicht