In het kader van bijscholing konden West-Vlaamse hoeveproducenten zich inschrijven voor workshops op maat. Zo een 20 tal hoeves kozen voor de begeleiding in hun online marketing.
Voor elk bezoek maakte ik een gepersonaliseerd rapport op basis van hun website en Social media aanpak. Het rapport (inclusief aanbevelingen) werd bij de hoeves ter plaatse besproken en indien gewenst werden diverse zaken meteen samen uitgevoerd. Per bezoek werd een 3-4 tal uur voorzien.
Volgende hoeves werden bezocht:
- Natuurhoeve Gullegem
- Bossneppe Lichtervelde
- Ijshoeve Damme
- Ijsbeerke
- Vindevogel Anzegem
- Hoeve Noordgasthuis De Panne
- Eendenhof Veurne
- Monteberg Dranouter
- Zeugekot
- Steffi fruit
- Glorius
- Delovie Poperinge
- Glorius Merkem
- Entre deux Monts Westouter
- Zeugekot
- Varkenshoeve Izegem
- Den Overdracht
- Hoeve Ijs Z
referentie: Katrien Grauwet & Anneleen Dedeyne